Søg job som Cleaner

Er i to venner på 14-17 år, der går i skole eller bor i Farum eller Birkerød, kan I tilmelde Jer som Cleanere (kræver 2 personer)

Hvad skal vi gøre for at blive godkendt som Cleanere? 


Gennemfør vores E-lærings kursus

Gennemfør vores E-lærings kursus med ca 50 videoer

Øv Jer derhjemme, og få instruktion af en forælder

Øv Jer på teknikkerne derhjemme, og få en af Jeres forældre til at lære Jer op 

Meld Jer klar, når I har øvet Jer på det hele 

 Meld Jer nu klar som Cleanere ved at sende en SMS til 71957193.

 hvordan får jeg mit honorar? 


Du er ikke ansat af Teen Clean, men arbejder som freelancer. Derfor skal du sende os en regning for dit arbejde. Men bare rolig - vi har gjort det meget nemt for dig.

Udfyld vores skabelon

Vi har en skabelon som du udfylder med dato, rengnings-nummer og antal arbejdstimer for perioden

Upload din regning senest den 20. i hver måned

Når du har udfyldt skabelonen, uploader du regningen til os. du kan først få honoraret udbetalt, efter vi har modtaget din regning.

Honorar udbetales den sidste hverdag i måneden

I modtager en overførsel til Jeres bankkonto. Husk at indberette det i tjener som B-skat.

hvad tjener man som Cleaner?


Honoraret afhænger af, om du har færdiggjort 9. klasses afgangsprøve

Hvis du går i folkeskole

Hvis du er minimum 14 år, og ikke er færdig med 9. klasses afgangsprøve er timehonoraret 70 kr/t

Hvis du har færdiggjort 9. klasse

Hvis du er færdig med 9. klasses afgangsprøve er timehonoraret 80 kr/t

 hvordan får vi kunder ? 


Kunder kan booke Jer online på de tidspunkter i har angivet, at I kan arbejde på.

I modtager en SMS fra Teen Clean

Kunder kan booke Jer online ud fra de tider I har angivet, hvor i er ledige. I modtager en SMS fra Teen Clean, når en kunde booker Jer

Kontakt kunden senest 12 timer efter

Kontakt kunden direkte og lav en aftale om opstartsdag. Dette skal ske senest 12 timer efter i modtager beskeden fra Teen Clean - ellers går kunden videre til et andet hold

Giv besked til Teen Clean om opstartsdato

 Umiddelbart herefter vil I kunne se Jeres vagter i vagtplansystemet, og er nu klar til at starte hos kunden

Hvad gør vi, når en enkelt vagt skal ændres? 


I vil få behov for at aflyse eller flytte enkelte vagter, fordi I selv eller kunden ikke kan på den faste rengøringsdag (fx ved ferier og sygdom). I skal aftale ændringer direkte med kunden, og derefter ændre Jeres vagt i vagtplansystemet. I kan få karantæne, hvis I glemmer at slette / ændre vagter.

Aftal ændring direkte med kunden senest 3 dage før

Kunderne bliver utilfredse, hvis I ændrer for mange vagter, og hvis ændringerne ikke oplyses mindst 3 dage før.

Slet eller flyt vagten i vagtplan-systemet

I skal redigere tidspunkt og dag for vagter der flyttes. Husk at slette alle vagter, der ikke gennemføres. 

I kan få karantæne fra platformen, hvis I undlader at opdatere vagtplanen

 Hvis I undlader at slette eller ændre vagter i vagtplanen, kan i blive  udelukket som Cleanere.

Hvis kunden ønsker en permanent ændring af sin rengøringsdag (fx fra onsdag til torsdag) skal kunden foretage en ny bestilling på teenclean.dk

undgå karantæne


I kan komme i karantæne fra platformen, hvis I glemmer at ændre vagtplanen eller ikke holder jeres tilgængelighed opdateret

Opdater altid vagtplanen

Slet alle vagter der ikke gennemføres, og rediger vagter der flyttes

Hold Jeres tilgængelighed løbende opdateret

Opdater løbende de tidspunkter i har valgt at være tilgængelige for arbejde på


Hvis i glemmer at slette en vagt, som ikke er blevet gennemført, modtager kunden en for stor regning. 

Hvis I glemmer at opdatere de tidspunkter, hvor I er tilgængelig for arbejde, skal de kunder der har booket Jeres tidspunkt, til at lave en helt ny booking.  Begge eksempler giver kunderne en meget dårlig oplevelse.



hvad forventer jeres kunder ?


Gennemført E-læring kursus med over 50 videoer

Har øvet sig derhjemme og er blevet oplært af far eller mor

At i har gennemført ovenstående, og er klar til at hjælpe fra det øjeblik, i træder ind af døren hos kunden.